Livrare in EasyBox sau la tine acasa cu 19.90 lei. Verificare colet. Plata ramburs/card/OP. Retur in 30 de zile. Schimbare gratuita a produsului.

POLITICA DE LIVRARE SI RETUR

Livrare si retur

Firma noastra face eforturi permanente sa expedieze comenzile primite in aceiasi zi, exceptie fac zilele de sarbatoare sau weekend-ul. Exista cazuri in care comenzile sunt expediate a 2-a sau a 3-a zi.

Pentru a va informa despre starea comenzii, urmariti pe site-ul nostru in contul dvs sau pe email.

Magazinul nostru are incheiat contract de colaborare cu firmele de curierat rapid DPD si Sameday Curier (inclusiv in EasyBox Sameday).

 

ATENTIE !

Inainte de ridicarea coletului de la curier, trebuie verificat foarte bine ambalajul, scociul sau folia care acopera cartonul.

Curierul trebuie sa asiste la verificarea lui.

Daca se gaseste o neconformitate a ambalajului trebuie facut impreuna cu agentul firmei de curierat un proces verbal de constatare a defectului / neconformitatii.

Fara acest proces verbal firma S.C. Avanti Marketing S.R.L. nu raspunde pentru pagubele create: distrugere, furt, pierdere.

 

Cu ajutorul magazinului on-line puteti comanda direct prin Internet, cu plata ramburs sau card, produsele pe care le doriti.

Pentru aceasta trebuie ca fiecare produs pe care doriti sa-l cumparati, sa il adaugati in cosul dvs. de cumparaturi (cos virtual). In dreptul fiecarui produs exista un buton "Adauga in cos" care va va duce direct in cosul dvs. de cumparaturi.

Acolo puteti:

* modifica cantitatea fiecarui produs comandat (cu ajutorul campului "cantitate" si apoi a butonului Modifica)

* puteti vizualiza costul produsului si costul total. * scoate un produs din cos (apasand butonul "Elimina" din coloana "sterge" dupa bifarea casutei, sau pur si simplu apasand tasta "enter" dupa bifarea casutei "Elimina").

Daca doriti sa continuati sa mai adugati si alte produse faceti click pe link-ul "Continua". Puteti vizualiza in orice clipa continutul cosului apasand butonul "Cosul Meu".

In clipa in care doriti sa finalizati comanda apasati butonul "Finalizeaza comanda". Acesta va va duce intr-o fereastra in care va trebui sa completati datele personale. Dupa completarea datelor veti primi un e-mail de confirmare a comenzii.

Pentru persoanele fizice plata se va efectua la ridicarea marfii.

Transportul se face prin curier ( DPD si Sameday).

La o comanda mai mare de 500 RON se acorda transportul gratuit prin curier (DPD si Sameday )

Pentru garantii schimbarea produsului se face prin curier, in acest caz cumparatorul trimite produsul suportand costul pana la firma noastra (aprox. 20 lei), firma noastra suporta costul returului produsului.

La o comanda mai mare de 500 RON se acorda transport gratuit prin curier rapid (DPD si Sameday) - valabil persoane juridice si fizice.

Transportul gratuit se ofera doar persoanelor / firmelor care nu au discount.

Retur produs(e)

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la www.wma.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 14 zile de la receptia acestora.

Dreptul de retur in termen de 14 zile este reglementat de O.U.G Nr.34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.wma.ro.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

Dreptul de a renunta la cumpararea produselor nu se aplica in cazul persoanelor juridice ci doar in cazul persoanelor fizice.

Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.


Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:


1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)
(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa avantimarketingro@gmail.com  sau tel.: 0748.880.165 o cerere cu subiectul:

- Cerere retur produse comanda nr. ____/_____ (trebuie specificat nr comenzii si data acesteia);
(1.2) In cadrul cererii se vor specifica:

- numar comanda si data emiterii comenzii;

- date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comanda online pe www.wma.ro ;

- numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;

- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);


(1.3) La acest e-mail / tel. se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;
(1.4) Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului (1.2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));
(1.5) In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

3. Conditii de retur


Produsul returnat trebuie:

- sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

- in ambalajul original cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale, cd/dvd-uri, etc);

- fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate

- cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc);


4. Constatare si validare acceptare retur produs(e)


(4.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatie, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));
(4.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail sau telefonic, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e)

(4.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).

Rambursarea sumei provenite din retur, se va achita in maxim 3-5 zile lucratoare.